1. bejegyzésem

2012.10.25. 17:30

Amiben megindokolom a blog létrehozását, de nem mutatkozom be

 

Azt hiszem a legrosszabb időpontot választottam arra, hogy kiéljem cseppet sem grafomán hajlandóságomat, ami hajlandóság, de nem grafomán. És egyben erős belső kényszer, hogy megörökítsem az utazásainkat valahogy a…, a … kinek is? … na, jó, magamnak. És azoknak, akik el fogják olvasni. Fogalmam sincs milyen lesz, és lesz-e élvezeti értéke, de itt az idő, hogy belefogjak. (Pedig nyelvvizsgára készülök, és tanulnom kellene.  :P)

Durca is vagyok magamra, hogy nem írtam korábban, pedig már annyi szép helyen jártunk.

Jankó és Edit útjai a kulturális turizmus Jankó által képviselt irányzata, független mindenféle sznobságtól, maximalizmustól és elfogulatlanságtól. (naná) :) Az egyéb,  alapszükségletet érintő kérdést nem feszegetem itt, attól nem független, ami ugye kb. evés és ivás. A magasabb szintű „szükségletektől”  sem független, úgymint filozófia, főleg esztétika, művészettörténet, történelem, stb.  Azért stb., mert nem tudna a világon senki olyan témát mondani, amiből minimum egy fél órás diskurzus ki nem kerekedik, kivesézve a dolog/esemény minden oldalát, cseppet sem elfogulatlan tényekkel alátámasztva.

Na, az a lényeg, hogy sokat röhögünk, rengeteget látunk, de valahogy soha nem eleget, és újra menni akarunk.

 

Hol jártam eddig Velük, amit csak néhány fényképen örökítettem meg?

  1. Olasz nagy utazás, amit nem írtam meg, pedig húha! Itt még idegen voltam a csapatban. Erről készült egy film by T. József.
  2. Francia 1. - Párizzsal a középpontban. 5 csillagos út volt, kár, hogy nem írta meg senki. Én sem.
  3. Prága/Drezda – kis 3 napos, csajokkal, férj nélkül. :o
  4. Francia2-  Provance körút – Ez volt a WOW kategória. Na, erről már írtam jegyzeteket. No.1. utazás!
  5. Toszkána1 – szépséges út
  6. Verona és egyéb arrafelé – 3 napos – magamnak jegyzetelve
  7. Toszkána2 – Spanyol nagy út helyett – magamnak megírva
  8. Ausztria – erről már itt írok ;-)

Ez a lista elég indok, hogy elkezdjem naplózni itt, ugye?

Lesz még itt túra, egyéni út, ha lehetőségem adódik menni, és kedvem lesz benaplózni.

A bejegyzés trackback címe:

https://empirke.blog.hu/api/trackback/id/tr54869220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása